Resepşn
"Avromed Şirkəti" QSC "Resepşn" vakansiyasini aktiv elan edir!
Tələblər:
Resepşn üçün əsas bacarıqlara əla ünsiyyət, çoxşaxəli iş və təşkilatçılıq qabiliyyəti daxildir;
Azərbaycan və ingilis dillərini bilmək (rus dili üstünlükdür);
Müştərilər, satıcılar və digər işçilərlə aydın şəkildə qarşılıqlı əlaqə yaratmaq üçün şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları;
Dəqiq qeydlər aparmaq və vacib məlumatları tez tapmaq üçün təşkilatçılıq bacarıqları;
Müvafiq cavab vermək və ziyarətçilərlə müsbət münasibət qurmaq üçün səbir və dinləmə bacarıqları;
Bütün müştərilər üçün xoş təcrübə yaratmaq üçün şəxsiyyətlərarası ünsiyyət bacarıqları, məsələn, nəzakətli və diqqətli olmaq.
Azərbaycan və ingilis dillərini bilmək (rus dili üstünlükdür);
Müştərilər, satıcılar və digər işçilərlə aydın şəkildə qarşılıqlı əlaqə yaratmaq üçün şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları;
Dəqiq qeydlər aparmaq və vacib məlumatları tez tapmaq üçün təşkilatçılıq bacarıqları;
Müvafiq cavab vermək və ziyarətçilərlə müsbət münasibət qurmaq üçün səbir və dinləmə bacarıqları;
Bütün müştərilər üçün xoş təcrübə yaratmaq üçün şəxsiyyətlərarası ünsiyyət bacarıqları, məsələn, nəzakətli və diqqətli olmaq.
Öhdəliklər:
Ziyarətçilərin qarşılanması və müvafiq işçilərə yönləndirilməsi;
Telefon zənglərinin cavablandırılması və idarə edilməsi, mesajların qəbulu və lazım olduqda zənglərin ötürülməsi;
Müştərilərə və ictimaiyyətə sorğuların aparılması və məlumatların verilməsi;
Sənədlərin verilməsi, məlumatların daxil edilməsi və yazışmaların idarə edilməsi kimi kargüzarlıq işlərini yerinə yetirmək;
Stasionar ehtiyatın və jurnalın koordinasiyası;
Şirkət poçt məsələlərinin əlaqələndirilməsi, kuryer şirkətləri ilə əlaqə üçün cavabdehdir.
Telefon zənglərinin cavablandırılması və idarə edilməsi, mesajların qəbulu və lazım olduqda zənglərin ötürülməsi;
Müştərilərə və ictimaiyyətə sorğuların aparılması və məlumatların verilməsi;
Sənədlərin verilməsi, məlumatların daxil edilməsi və yazışmaların idarə edilməsi kimi kargüzarlıq işlərini yerinə yetirmək;
Stasionar ehtiyatın və jurnalın koordinasiyası;
Şirkət poçt məsələlərinin əlaqələndirilməsi, kuryer şirkətləri ilə əlaqə üçün cavabdehdir.
İş haqqında:
Vakansiya növü: Tam iş günü
Təcrübə: 1-2 il
Təhsil: Bakalavr dərəcəsi
Tibbi sığorta
Korporativ Sadiqlik Kartı
Müraciət üçün: vacancy@avromed.az
Təcrübə: 1-2 il
Təhsil: Bakalavr dərəcəsi
Tibbi sığorta
Korporativ Sadiqlik Kartı
Müraciət üçün: vacancy@avromed.az
Resepşn
"Avromed Şirkəti" QSC "Resepşn" vakansiyasini aktiv elan edir!
Tələblər:
Resepşn üçün əsas bacarıqlara əla ünsiyyət, çoxşaxəli iş və təşkilatçılıq qabiliyyəti daxildir;
Azərbaycan və ingilis dillərini bilmək (rus dili üstünlükdür);
Müştərilər, satıcılar və digər işçilərlə aydın şəkildə qarşılıqlı əlaqə yaratmaq üçün şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları;
Dəqiq qeydlər aparmaq və vacib məlumatları tez tapmaq üçün təşkilatçılıq bacarıqları;
Müvafiq cavab vermək və ziyarətçilərlə müsbət münasibət qurmaq üçün səbir və dinləmə bacarıqları;
Bütün müştərilər üçün xoş təcrübə yaratmaq üçün şəxsiyyətlərarası ünsiyyət bacarıqları, məsələn, nəzakətli və diqqətli olmaq.
Azərbaycan və ingilis dillərini bilmək (rus dili üstünlükdür);
Müştərilər, satıcılar və digər işçilərlə aydın şəkildə qarşılıqlı əlaqə yaratmaq üçün şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları;
Dəqiq qeydlər aparmaq və vacib məlumatları tez tapmaq üçün təşkilatçılıq bacarıqları;
Müvafiq cavab vermək və ziyarətçilərlə müsbət münasibət qurmaq üçün səbir və dinləmə bacarıqları;
Bütün müştərilər üçün xoş təcrübə yaratmaq üçün şəxsiyyətlərarası ünsiyyət bacarıqları, məsələn, nəzakətli və diqqətli olmaq.
Öhdəliklər:
Ziyarətçilərin qarşılanması və müvafiq işçilərə yönləndirilməsi;
Telefon zənglərinin cavablandırılması və idarə edilməsi, mesajların qəbulu və lazım olduqda zənglərin ötürülməsi;
Müştərilərə və ictimaiyyətə sorğuların aparılması və məlumatların verilməsi;
Sənədlərin verilməsi, məlumatların daxil edilməsi və yazışmaların idarə edilməsi kimi kargüzarlıq işlərini yerinə yetirmək;
Stasionar ehtiyatın və jurnalın koordinasiyası;
Şirkət poçt məsələlərinin əlaqələndirilməsi, kuryer şirkətləri ilə əlaqə üçün cavabdehdir.
Telefon zənglərinin cavablandırılması və idarə edilməsi, mesajların qəbulu və lazım olduqda zənglərin ötürülməsi;
Müştərilərə və ictimaiyyətə sorğuların aparılması və məlumatların verilməsi;
Sənədlərin verilməsi, məlumatların daxil edilməsi və yazışmaların idarə edilməsi kimi kargüzarlıq işlərini yerinə yetirmək;
Stasionar ehtiyatın və jurnalın koordinasiyası;
Şirkət poçt məsələlərinin əlaqələndirilməsi, kuryer şirkətləri ilə əlaqə üçün cavabdehdir.
İş haqqında:
Vakansiya növü: Tam iş günü
Təcrübə: 1-2 il
Təhsil: Bakalavr dərəcəsi
Tibbi sığorta
Korporativ Sadiqlik Kartı
Müraciət üçün: vacancy@avromed.az
Təcrübə: 1-2 il
Təhsil: Bakalavr dərəcəsi
Tibbi sığorta
Korporativ Sadiqlik Kartı
Müraciət üçün: vacancy@avromed.az