Dekan köməkçisi
"ADA universiteti" Dekan köməkçisi vəzifəsi vakansiyasını aktiv elan edir!
Öhdəliklər:
- Ofisdə yazışmalar, paylama, konfrans/müsahibənin təşkili, görüşlərin planlaşdırılması və s. daxil olmaqla bütün inzibati tapşırıqları yerinə yetirmək;
- Təyin olunmuş layihələri idarə etmək, lazımi məlumatları və xatırlatmaları göndərmək;
- Məktəblə bağlı müxtəlif tədbirlər və görüşlər təşkil etməyə kömək edin, o cümlədən:
- Məktəbin təşkil etdiyi görüşlər və ictimai tədbirlər üçün otaq və digər zəruri maddi-texniki təminatların təşkili;
- Gündəliklərin yaradılması, soruşulduqda qeydlərin aparılması və iclas protokollarının tərtib edilməsi;
- Dekanın sədrliyi ilə əlavə və tam ştatlı müəllimlərin işə qəbulu ilə bağlı tədbirləri idarə etmək, o cümlədən:
- Fakültə təkliflərinin təfərrüatları üzrə məlumat bazasının işlənib hazırlanması və saxlanılması;
- Namizədlər və Seçim Komitələri ilə müsahibələrin təşkili;
- İş təklifi məktublarının hazırlanması və işə qəbul prosesinin başa çatdırılması üçün digər müvafiq departamentlərlə əməkdaşlıq etmək;
- Hər semestrdən əvvəl inzibati tapşırıqları yerinə yetirin, o cümlədən:
- Kurs təkliflərinin hazırlanması üçün proqram rəhbərləri ilə görüşlərin təşkili;
- Fakültənin məsləhəti ilə dərs materiallarının, o cümlədən kitabların sifarişi;
- Fayl şkaflarının saxlanması və aktual sənədlərin aparılmasını təmin etmək;
- Müxtəlif departament formalarını doldurun (satınalma sorğu forması, avadanlıqdan istifadə vərəqi);
- Məktəblə bağlı həm alınan, həm də çatdırılan rəsmi məktubları, o cümlədən tələbələr üçün tövsiyə məktublarını əlaqələndirmək;
- Dekan tərəfindən verilən digər vəzifələr.
- Təyin olunmuş layihələri idarə etmək, lazımi məlumatları və xatırlatmaları göndərmək;
- Məktəblə bağlı müxtəlif tədbirlər və görüşlər təşkil etməyə kömək edin, o cümlədən:
- Məktəbin təşkil etdiyi görüşlər və ictimai tədbirlər üçün otaq və digər zəruri maddi-texniki təminatların təşkili;
- Gündəliklərin yaradılması, soruşulduqda qeydlərin aparılması və iclas protokollarının tərtib edilməsi;
- Dekanın sədrliyi ilə əlavə və tam ştatlı müəllimlərin işə qəbulu ilə bağlı tədbirləri idarə etmək, o cümlədən:
- Fakültə təkliflərinin təfərrüatları üzrə məlumat bazasının işlənib hazırlanması və saxlanılması;
- Namizədlər və Seçim Komitələri ilə müsahibələrin təşkili;
- İş təklifi məktublarının hazırlanması və işə qəbul prosesinin başa çatdırılması üçün digər müvafiq departamentlərlə əməkdaşlıq etmək;
- Hər semestrdən əvvəl inzibati tapşırıqları yerinə yetirin, o cümlədən:
- Kurs təkliflərinin hazırlanması üçün proqram rəhbərləri ilə görüşlərin təşkili;
- Fakültənin məsləhəti ilə dərs materiallarının, o cümlədən kitabların sifarişi;
- Fayl şkaflarının saxlanması və aktual sənədlərin aparılmasını təmin etmək;
- Müxtəlif departament formalarını doldurun (satınalma sorğu forması, avadanlıqdan istifadə vərəqi);
- Məktəblə bağlı həm alınan, həm də çatdırılan rəsmi məktubları, o cümlədən tələbələr üçün tövsiyə məktublarını əlaqələndirmək;
- Dekan tərəfindən verilən digər vəzifələr.
Tələblər:
- Bakalavr dərəcəsi tələb olunur;
- Minimum 1-2 il administrator köməkçisi və ya ekvivalenti;
- Təfərrüat yönümlü, eləcə də yüksək motivasiyalı, müəyyən tapşırılan tapşırıqları öz üzərinə götürməyə və onları müəyyən müddətlərdə yerinə yetirməyə hazır olan;
- Excel, Word, PowerPoint və Outlook daxil olmaqla Microsoft Office Suite ilə yüksək səviyyədə biliyə sahib olmaq vacibdir;
- Əla yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
- Əla ingilis, azərbaycan dilləri biliyi;
- Tərəfdaşlıq qurmaq və bütün səviyyələrdə işçilər və rəhbərliklə işləmək bacarığı ilə yaxşı şəxsiyyətlərarası bacarıqlar;
- Məxfiliyi yüksək səviyyədə saxlamaq bacarığı;
- Çeviklik, çeviklik, empatiya, çalışqanlıq, dəqiqlik və mütəşəkkil düşüncə gözlənilən şəxsi keyfiyyətlərdir.
- Bu vəzifəyə müraciət etmək üçün linkə daxil olun: https://www.ada.edu.az/apply-to-job
- Minimum 1-2 il administrator köməkçisi və ya ekvivalenti;
- Təfərrüat yönümlü, eləcə də yüksək motivasiyalı, müəyyən tapşırılan tapşırıqları öz üzərinə götürməyə və onları müəyyən müddətlərdə yerinə yetirməyə hazır olan;
- Excel, Word, PowerPoint və Outlook daxil olmaqla Microsoft Office Suite ilə yüksək səviyyədə biliyə sahib olmaq vacibdir;
- Əla yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
- Əla ingilis, azərbaycan dilləri biliyi;
- Tərəfdaşlıq qurmaq və bütün səviyyələrdə işçilər və rəhbərliklə işləmək bacarığı ilə yaxşı şəxsiyyətlərarası bacarıqlar;
- Məxfiliyi yüksək səviyyədə saxlamaq bacarığı;
- Çeviklik, çeviklik, empatiya, çalışqanlıq, dəqiqlik və mütəşəkkil düşüncə gözlənilən şəxsi keyfiyyətlərdir.
- Bu vəzifəyə müraciət etmək üçün linkə daxil olun: https://www.ada.edu.az/apply-to-job
Təkliflər:
Dekan köməkçisi
"ADA universiteti" Dekan köməkçisi vəzifəsi vakansiyasını aktiv elan edir!
Öhdəliklər:
- Ofisdə yazışmalar, paylama, konfrans/müsahibənin təşkili, görüşlərin planlaşdırılması və s. daxil olmaqla bütün inzibati tapşırıqları yerinə yetirmək;
- Təyin olunmuş layihələri idarə etmək, lazımi məlumatları və xatırlatmaları göndərmək;
- Məktəblə bağlı müxtəlif tədbirlər və görüşlər təşkil etməyə kömək edin, o cümlədən:
- Məktəbin təşkil etdiyi görüşlər və ictimai tədbirlər üçün otaq və digər zəruri maddi-texniki təminatların təşkili;
- Gündəliklərin yaradılması, soruşulduqda qeydlərin aparılması və iclas protokollarının tərtib edilməsi;
- Dekanın sədrliyi ilə əlavə və tam ştatlı müəllimlərin işə qəbulu ilə bağlı tədbirləri idarə etmək, o cümlədən:
- Fakültə təkliflərinin təfərrüatları üzrə məlumat bazasının işlənib hazırlanması və saxlanılması;
- Namizədlər və Seçim Komitələri ilə müsahibələrin təşkili;
- İş təklifi məktublarının hazırlanması və işə qəbul prosesinin başa çatdırılması üçün digər müvafiq departamentlərlə əməkdaşlıq etmək;
- Hər semestrdən əvvəl inzibati tapşırıqları yerinə yetirin, o cümlədən:
- Kurs təkliflərinin hazırlanması üçün proqram rəhbərləri ilə görüşlərin təşkili;
- Fakültənin məsləhəti ilə dərs materiallarının, o cümlədən kitabların sifarişi;
- Fayl şkaflarının saxlanması və aktual sənədlərin aparılmasını təmin etmək;
- Müxtəlif departament formalarını doldurun (satınalma sorğu forması, avadanlıqdan istifadə vərəqi);
- Məktəblə bağlı həm alınan, həm də çatdırılan rəsmi məktubları, o cümlədən tələbələr üçün tövsiyə məktublarını əlaqələndirmək;
- Dekan tərəfindən verilən digər vəzifələr.
- Təyin olunmuş layihələri idarə etmək, lazımi məlumatları və xatırlatmaları göndərmək;
- Məktəblə bağlı müxtəlif tədbirlər və görüşlər təşkil etməyə kömək edin, o cümlədən:
- Məktəbin təşkil etdiyi görüşlər və ictimai tədbirlər üçün otaq və digər zəruri maddi-texniki təminatların təşkili;
- Gündəliklərin yaradılması, soruşulduqda qeydlərin aparılması və iclas protokollarının tərtib edilməsi;
- Dekanın sədrliyi ilə əlavə və tam ştatlı müəllimlərin işə qəbulu ilə bağlı tədbirləri idarə etmək, o cümlədən:
- Fakültə təkliflərinin təfərrüatları üzrə məlumat bazasının işlənib hazırlanması və saxlanılması;
- Namizədlər və Seçim Komitələri ilə müsahibələrin təşkili;
- İş təklifi məktublarının hazırlanması və işə qəbul prosesinin başa çatdırılması üçün digər müvafiq departamentlərlə əməkdaşlıq etmək;
- Hər semestrdən əvvəl inzibati tapşırıqları yerinə yetirin, o cümlədən:
- Kurs təkliflərinin hazırlanması üçün proqram rəhbərləri ilə görüşlərin təşkili;
- Fakültənin məsləhəti ilə dərs materiallarının, o cümlədən kitabların sifarişi;
- Fayl şkaflarının saxlanması və aktual sənədlərin aparılmasını təmin etmək;
- Müxtəlif departament formalarını doldurun (satınalma sorğu forması, avadanlıqdan istifadə vərəqi);
- Məktəblə bağlı həm alınan, həm də çatdırılan rəsmi məktubları, o cümlədən tələbələr üçün tövsiyə məktublarını əlaqələndirmək;
- Dekan tərəfindən verilən digər vəzifələr.
Tələblər:
- Bakalavr dərəcəsi tələb olunur;
- Minimum 1-2 il administrator köməkçisi və ya ekvivalenti;
- Təfərrüat yönümlü, eləcə də yüksək motivasiyalı, müəyyən tapşırılan tapşırıqları öz üzərinə götürməyə və onları müəyyən müddətlərdə yerinə yetirməyə hazır olan;
- Excel, Word, PowerPoint və Outlook daxil olmaqla Microsoft Office Suite ilə yüksək səviyyədə biliyə sahib olmaq vacibdir;
- Əla yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
- Əla ingilis, azərbaycan dilləri biliyi;
- Tərəfdaşlıq qurmaq və bütün səviyyələrdə işçilər və rəhbərliklə işləmək bacarığı ilə yaxşı şəxsiyyətlərarası bacarıqlar;
- Məxfiliyi yüksək səviyyədə saxlamaq bacarığı;
- Çeviklik, çeviklik, empatiya, çalışqanlıq, dəqiqlik və mütəşəkkil düşüncə gözlənilən şəxsi keyfiyyətlərdir.
- Bu vəzifəyə müraciət etmək üçün linkə daxil olun: https://www.ada.edu.az/apply-to-job
- Minimum 1-2 il administrator köməkçisi və ya ekvivalenti;
- Təfərrüat yönümlü, eləcə də yüksək motivasiyalı, müəyyən tapşırılan tapşırıqları öz üzərinə götürməyə və onları müəyyən müddətlərdə yerinə yetirməyə hazır olan;
- Excel, Word, PowerPoint və Outlook daxil olmaqla Microsoft Office Suite ilə yüksək səviyyədə biliyə sahib olmaq vacibdir;
- Əla yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
- Əla ingilis, azərbaycan dilləri biliyi;
- Tərəfdaşlıq qurmaq və bütün səviyyələrdə işçilər və rəhbərliklə işləmək bacarığı ilə yaxşı şəxsiyyətlərarası bacarıqlar;
- Məxfiliyi yüksək səviyyədə saxlamaq bacarığı;
- Çeviklik, çeviklik, empatiya, çalışqanlıq, dəqiqlik və mütəşəkkil düşüncə gözlənilən şəxsi keyfiyyətlərdir.
- Bu vəzifəyə müraciət etmək üçün linkə daxil olun: https://www.ada.edu.az/apply-to-job
Təkliflər: