Tele-satış üzrə mütəxəssis
"Azərpoçt" MMC "Tele-satış üzrə mütəxəssis" vakansiyasını açıq elan edir!
Öhdəliklər:
Müştərilərlə Telefonla Əlaqə:
-Mövcud və potensial müştərilərlə telefon danışıqlarının aparılması, şirkətin məhsul və xidmətlərinin təqdim edilməsi.
-Müştərilərin tələblərinin və ehtiyaclarının müəyyən edilməsi, uyğun məhsul və ya xidmətlərin təklif edilməsi.
Satış Hədəflərinin İcrası:
-Qoyulmuş satış hədəflərinə çatmaq və ya onları aşmaq məqsədilə aktiv satış fəaliyyəti.
-Satış kampaniyaları çərçivəsində müştərilərin məlumatlandırılması və stimullaşdırılması.
Məlumatların İdarə Edilməsi:
-Müştəri məlumatlarının və zənglərin düzgün qeydiyyatının aparılması, əlaqələrin izlənməsi.
-Hər bir müştəri ilə əlaqənin tarixinə uyğun olaraq yenidən əlaqə saxlamaq.
Müştəri Münasibətlərinin Qorunması:
-Mövcud müştərilərlə uzunmüddətli əlaqələrin qurulması və qorunması.
-Müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsi və onların şirkətə olan bağlılığının artırılması.
Məhsul və Xidmətlərin Tanıdılması:
-Şirkətin məhsul və xidmətlərinin üstünlüklərinin müştərilərə izah edilməsi.
-Satış üçün lazım olan məhsul biliklərinin davamlı yenilənməsi və inkişaf etdirilməsi.
Hesabatların Hazırlanması:
-Satış fəaliyyəti barədə günlük, həftəlik və aylıq hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi.
-Satış nəticələrinin təhlili və təkmilləşdirilməsi üçün təkliflərin verilməsi.
Komanda ilə Əlaqə:
-Satış komandası ilə sıx əməkdaşlıq etmək, təcrübə və məlumat mübadiləsi aparmaq.
-Birgə satış hədəflərinin yerinə yetirilməsi üçün komanda daxilində koordinasiya.
-Mövcud və potensial müştərilərlə telefon danışıqlarının aparılması, şirkətin məhsul və xidmətlərinin təqdim edilməsi.
-Müştərilərin tələblərinin və ehtiyaclarının müəyyən edilməsi, uyğun məhsul və ya xidmətlərin təklif edilməsi.
Satış Hədəflərinin İcrası:
-Qoyulmuş satış hədəflərinə çatmaq və ya onları aşmaq məqsədilə aktiv satış fəaliyyəti.
-Satış kampaniyaları çərçivəsində müştərilərin məlumatlandırılması və stimullaşdırılması.
Məlumatların İdarə Edilməsi:
-Müştəri məlumatlarının və zənglərin düzgün qeydiyyatının aparılması, əlaqələrin izlənməsi.
-Hər bir müştəri ilə əlaqənin tarixinə uyğun olaraq yenidən əlaqə saxlamaq.
Müştəri Münasibətlərinin Qorunması:
-Mövcud müştərilərlə uzunmüddətli əlaqələrin qurulması və qorunması.
-Müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsi və onların şirkətə olan bağlılığının artırılması.
Məhsul və Xidmətlərin Tanıdılması:
-Şirkətin məhsul və xidmətlərinin üstünlüklərinin müştərilərə izah edilməsi.
-Satış üçün lazım olan məhsul biliklərinin davamlı yenilənməsi və inkişaf etdirilməsi.
Hesabatların Hazırlanması:
-Satış fəaliyyəti barədə günlük, həftəlik və aylıq hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi.
-Satış nəticələrinin təhlili və təkmilləşdirilməsi üçün təkliflərin verilməsi.
Komanda ilə Əlaqə:
-Satış komandası ilə sıx əməkdaşlıq etmək, təcrübə və məlumat mübadiləsi aparmaq.
-Birgə satış hədəflərinin yerinə yetirilməsi üçün komanda daxilində koordinasiya.
Tələblər:
Ali təhsil (İqtisadiyyat, Marketinq, biznes və ya kommunikasiya sahəsində təhsil üstünlükdür);
Güclü analitik düşüncə, Problemlərin effektiv həll edilməsi bacarığı, Yüksək səviyyədə təşəbbüskarlıq, Araşdırma və bazar təhlili bacarıqları;
Satış sahəsində, xüsusən də telefon satışlarında iş təcrübəsi (1-2) il böyük üstünlükdür;
Azərbaycan və Rus dilini yüksək səviyyədə bilməsi (ingilis dili arzu olunandır);
Microsoft Office proqramlarını (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) yaxşı səviyyədə bilmək;
Mükəmməl satış və ünsiyyət bacarıqları.
Güclü analitik düşüncə, Problemlərin effektiv həll edilməsi bacarığı, Yüksək səviyyədə təşəbbüskarlıq, Araşdırma və bazar təhlili bacarıqları;
Satış sahəsində, xüsusən də telefon satışlarında iş təcrübəsi (1-2) il böyük üstünlükdür;
Azərbaycan və Rus dilini yüksək səviyyədə bilməsi (ingilis dili arzu olunandır);
Microsoft Office proqramlarını (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) yaxşı səviyyədə bilmək;
Mükəmməl satış və ünsiyyət bacarıqları.
İş şəraiti:
5 günlük iş həftəsi (Bazar ertəsi-Cümə);
Korporativ nömrə ilə təmin olunma;
Əmək haqqı razılaşma ilə;
Korporativ nömrə ilə təmin olunma;
Əmək haqqı razılaşma ilə;
Müraciət proseduru:
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində “Tele-satış üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə CV-lərini e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
Müraciət üçün: hr@azerpost.az
Müraciət üçün: hr@azerpost.az
Tele-satış üzrə mütəxəssis
"Azərpoçt" MMC "Tele-satış üzrə mütəxəssis" vakansiyasını açıq elan edir!
Öhdəliklər:
Müştərilərlə Telefonla Əlaqə:
-Mövcud və potensial müştərilərlə telefon danışıqlarının aparılması, şirkətin məhsul və xidmətlərinin təqdim edilməsi.
-Müştərilərin tələblərinin və ehtiyaclarının müəyyən edilməsi, uyğun məhsul və ya xidmətlərin təklif edilməsi.
Satış Hədəflərinin İcrası:
-Qoyulmuş satış hədəflərinə çatmaq və ya onları aşmaq məqsədilə aktiv satış fəaliyyəti.
-Satış kampaniyaları çərçivəsində müştərilərin məlumatlandırılması və stimullaşdırılması.
Məlumatların İdarə Edilməsi:
-Müştəri məlumatlarının və zənglərin düzgün qeydiyyatının aparılması, əlaqələrin izlənməsi.
-Hər bir müştəri ilə əlaqənin tarixinə uyğun olaraq yenidən əlaqə saxlamaq.
Müştəri Münasibətlərinin Qorunması:
-Mövcud müştərilərlə uzunmüddətli əlaqələrin qurulması və qorunması.
-Müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsi və onların şirkətə olan bağlılığının artırılması.
Məhsul və Xidmətlərin Tanıdılması:
-Şirkətin məhsul və xidmətlərinin üstünlüklərinin müştərilərə izah edilməsi.
-Satış üçün lazım olan məhsul biliklərinin davamlı yenilənməsi və inkişaf etdirilməsi.
Hesabatların Hazırlanması:
-Satış fəaliyyəti barədə günlük, həftəlik və aylıq hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi.
-Satış nəticələrinin təhlili və təkmilləşdirilməsi üçün təkliflərin verilməsi.
Komanda ilə Əlaqə:
-Satış komandası ilə sıx əməkdaşlıq etmək, təcrübə və məlumat mübadiləsi aparmaq.
-Birgə satış hədəflərinin yerinə yetirilməsi üçün komanda daxilində koordinasiya.
-Mövcud və potensial müştərilərlə telefon danışıqlarının aparılması, şirkətin məhsul və xidmətlərinin təqdim edilməsi.
-Müştərilərin tələblərinin və ehtiyaclarının müəyyən edilməsi, uyğun məhsul və ya xidmətlərin təklif edilməsi.
Satış Hədəflərinin İcrası:
-Qoyulmuş satış hədəflərinə çatmaq və ya onları aşmaq məqsədilə aktiv satış fəaliyyəti.
-Satış kampaniyaları çərçivəsində müştərilərin məlumatlandırılması və stimullaşdırılması.
Məlumatların İdarə Edilməsi:
-Müştəri məlumatlarının və zənglərin düzgün qeydiyyatının aparılması, əlaqələrin izlənməsi.
-Hər bir müştəri ilə əlaqənin tarixinə uyğun olaraq yenidən əlaqə saxlamaq.
Müştəri Münasibətlərinin Qorunması:
-Mövcud müştərilərlə uzunmüddətli əlaqələrin qurulması və qorunması.
-Müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsi və onların şirkətə olan bağlılığının artırılması.
Məhsul və Xidmətlərin Tanıdılması:
-Şirkətin məhsul və xidmətlərinin üstünlüklərinin müştərilərə izah edilməsi.
-Satış üçün lazım olan məhsul biliklərinin davamlı yenilənməsi və inkişaf etdirilməsi.
Hesabatların Hazırlanması:
-Satış fəaliyyəti barədə günlük, həftəlik və aylıq hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi.
-Satış nəticələrinin təhlili və təkmilləşdirilməsi üçün təkliflərin verilməsi.
Komanda ilə Əlaqə:
-Satış komandası ilə sıx əməkdaşlıq etmək, təcrübə və məlumat mübadiləsi aparmaq.
-Birgə satış hədəflərinin yerinə yetirilməsi üçün komanda daxilində koordinasiya.
Tələblər:
Ali təhsil (İqtisadiyyat, Marketinq, biznes və ya kommunikasiya sahəsində təhsil üstünlükdür);
Güclü analitik düşüncə, Problemlərin effektiv həll edilməsi bacarığı, Yüksək səviyyədə təşəbbüskarlıq, Araşdırma və bazar təhlili bacarıqları;
Satış sahəsində, xüsusən də telefon satışlarında iş təcrübəsi (1-2) il böyük üstünlükdür;
Azərbaycan və Rus dilini yüksək səviyyədə bilməsi (ingilis dili arzu olunandır);
Microsoft Office proqramlarını (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) yaxşı səviyyədə bilmək;
Mükəmməl satış və ünsiyyət bacarıqları.
Güclü analitik düşüncə, Problemlərin effektiv həll edilməsi bacarığı, Yüksək səviyyədə təşəbbüskarlıq, Araşdırma və bazar təhlili bacarıqları;
Satış sahəsində, xüsusən də telefon satışlarında iş təcrübəsi (1-2) il böyük üstünlükdür;
Azərbaycan və Rus dilini yüksək səviyyədə bilməsi (ingilis dili arzu olunandır);
Microsoft Office proqramlarını (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) yaxşı səviyyədə bilmək;
Mükəmməl satış və ünsiyyət bacarıqları.
İş şəraiti:
5 günlük iş həftəsi (Bazar ertəsi-Cümə);
Korporativ nömrə ilə təmin olunma;
Əmək haqqı razılaşma ilə;
Korporativ nömrə ilə təmin olunma;
Əmək haqqı razılaşma ilə;
Müraciət proseduru:
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində “Tele-satış üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə CV-lərini e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
Müraciət üçün: hr@azerpost.az
Müraciət üçün: hr@azerpost.az