İT üzrə layihə və təhlil şöbəsinin mütəxəssisi
"Azərpoçt" MMC “İT üzrə layihə və təhlil şöbəsinin mütəxəssisi” üzrə vakansiya elan edir!
Öhdəliklər:
Texniki tapşırıq, analiz və dizayn sənədlərinin hazırlanması;
Layihəyə dair maraqlı tərəflər ilə görüşlərin təşkili, iş sahəsinin öyrənilməsi və tələblərin dəqiqləşdirilməsi;
Tələblərin analiz edilməsi, optimallaşdırılması, əsas və alternativ yanaşmaların (modellərin) müqayisə edilməsi, maraqlı tərəflərlə ilıə razılaşdırılması;
Layihə ilə əlaqəli mövcud qanunvericiliyə dair sənədlərin analiz edilməsi;
Funksional və qeyri-funksional tələblərin formalaşdırılması, onların prioritetləşdirilməsi və sənədləşdirilməsi;
İstifadəçi hekayələrinin (user stories), qəbul meyarlarının (acceptance criteria) və istifadə ssenarilərinin hazırlanması;
Səhifə eskizlərinin hazırlanması;
Cari və hədəf biznes proseslərin analizi və modelləşdirilməsi (as-is / to-be);
Biznes prosesləri diaqram və sxemlər əsasında vizuallaşdırılması (BPMN əsasında);
Proseslərin optimallaşdırılması üzrə təkliflərin hazırlanması;
Prototiplərin maraqlı tərəflərə təqdim olunması və rəylərin toplanması;
Hazırlanan səhifə və funksionallıqların ilkin qəbul testlərinin aparılması;
Risklərin müəyyən edilməsi, ölçülməsi və nəzarətin aparılması prosesində iştirak;
İşlərin keyfiyyətinə, zamanına, büdcəsinə nəzarət prosesində iştirak etmək;
Tələblər üzrə prioritetlərin müəyyən edilməsi, “tapşırıqlar hovuzunun” formalaşdırılması, ilkin icra planlarının hazırlanması və milestone-ların müəyyən edilməsi;
Mövcud informasiya sistemlərinə dəstəyin verilməsi, yeni formalaşan tələblərin tətbiqi;
Gündəlik SCRUM görüşlərində iştirak etmək, tapşırıqların müzakirəsi;
Layihəyə dair maraqlı tərəflər ilə görüşlərin təşkili, iş sahəsinin öyrənilməsi və tələblərin dəqiqləşdirilməsi;
Tələblərin analiz edilməsi, optimallaşdırılması, əsas və alternativ yanaşmaların (modellərin) müqayisə edilməsi, maraqlı tərəflərlə ilıə razılaşdırılması;
Layihə ilə əlaqəli mövcud qanunvericiliyə dair sənədlərin analiz edilməsi;
Funksional və qeyri-funksional tələblərin formalaşdırılması, onların prioritetləşdirilməsi və sənədləşdirilməsi;
İstifadəçi hekayələrinin (user stories), qəbul meyarlarının (acceptance criteria) və istifadə ssenarilərinin hazırlanması;
Səhifə eskizlərinin hazırlanması;
Cari və hədəf biznes proseslərin analizi və modelləşdirilməsi (as-is / to-be);
Biznes prosesləri diaqram və sxemlər əsasında vizuallaşdırılması (BPMN əsasında);
Proseslərin optimallaşdırılması üzrə təkliflərin hazırlanması;
Prototiplərin maraqlı tərəflərə təqdim olunması və rəylərin toplanması;
Hazırlanan səhifə və funksionallıqların ilkin qəbul testlərinin aparılması;
Risklərin müəyyən edilməsi, ölçülməsi və nəzarətin aparılması prosesində iştirak;
İşlərin keyfiyyətinə, zamanına, büdcəsinə nəzarət prosesində iştirak etmək;
Tələblər üzrə prioritetlərin müəyyən edilməsi, “tapşırıqlar hovuzunun” formalaşdırılması, ilkin icra planlarının hazırlanması və milestone-ların müəyyən edilməsi;
Mövcud informasiya sistemlərinə dəstəyin verilməsi, yeni formalaşan tələblərin tətbiqi;
Gündəlik SCRUM görüşlərində iştirak etmək, tapşırıqların müzakirəsi;
Tələblər:
Ali təhsil;
Müvafiq sahə üzrə ən azı 6 ay iş təcrübəsi;
Mükəmməl Azərbaycan dili biliyi (ingilis və rus dillərində işgüzar səviyyədə ünsiyyət bacarığı üstünlük təşkil edir);
Yüksək analitik təfəkkür və problem həlletmə bacarığı;
Operativ qərarvermə bacarığı və punktuallıq;
BPMN və UML diaqramları ilə iş təcrübəsi;
Task management alətləri ilə iş təcrübəsi (Azure Boards, Jira və s.);
SCRUM bilikləri və komandada iş təcrübəsi;
MS Office proqramları ilə iş təcrübəsi (irəli səviyyədə Excel biliyi üstünlükdür);
İlkin səviyyə API və SQL bilikləri;
Orta səviyyə UI/UX bilikləri
Müvafiq sahə üzrə ən azı 6 ay iş təcrübəsi;
Mükəmməl Azərbaycan dili biliyi (ingilis və rus dillərində işgüzar səviyyədə ünsiyyət bacarığı üstünlük təşkil edir);
Yüksək analitik təfəkkür və problem həlletmə bacarığı;
Operativ qərarvermə bacarığı və punktuallıq;
BPMN və UML diaqramları ilə iş təcrübəsi;
Task management alətləri ilə iş təcrübəsi (Azure Boards, Jira və s.);
SCRUM bilikləri və komandada iş təcrübəsi;
MS Office proqramları ilə iş təcrübəsi (irəli səviyyədə Excel biliyi üstünlükdür);
İlkin səviyyə API və SQL bilikləri;
Orta səviyyə UI/UX bilikləri
İş şəraiti:
5 günlük iş həftəsi (Bazar ertəsi-Cümə);
Korporativ nömrə ilə təmin olunma;
Əmək haqqı razılaşma ilə;
İş yeri: Baş ofis, Bakı, Üzeyir Hacıbəyli 72.
Müraciət üçün: hr@azerpost.az
Korporativ nömrə ilə təmin olunma;
Əmək haqqı razılaşma ilə;
İş yeri: Baş ofis, Bakı, Üzeyir Hacıbəyli 72.
Müraciət üçün: hr@azerpost.az
İT üzrə layihə və təhlil şöbəsinin mütəxəssisi
"Azərpoçt" MMC “İT üzrə layihə və təhlil şöbəsinin mütəxəssisi” üzrə vakansiya elan edir!
Öhdəliklər:
Texniki tapşırıq, analiz və dizayn sənədlərinin hazırlanması;
Layihəyə dair maraqlı tərəflər ilə görüşlərin təşkili, iş sahəsinin öyrənilməsi və tələblərin dəqiqləşdirilməsi;
Tələblərin analiz edilməsi, optimallaşdırılması, əsas və alternativ yanaşmaların (modellərin) müqayisə edilməsi, maraqlı tərəflərlə ilıə razılaşdırılması;
Layihə ilə əlaqəli mövcud qanunvericiliyə dair sənədlərin analiz edilməsi;
Funksional və qeyri-funksional tələblərin formalaşdırılması, onların prioritetləşdirilməsi və sənədləşdirilməsi;
İstifadəçi hekayələrinin (user stories), qəbul meyarlarının (acceptance criteria) və istifadə ssenarilərinin hazırlanması;
Səhifə eskizlərinin hazırlanması;
Cari və hədəf biznes proseslərin analizi və modelləşdirilməsi (as-is / to-be);
Biznes prosesləri diaqram və sxemlər əsasında vizuallaşdırılması (BPMN əsasında);
Proseslərin optimallaşdırılması üzrə təkliflərin hazırlanması;
Prototiplərin maraqlı tərəflərə təqdim olunması və rəylərin toplanması;
Hazırlanan səhifə və funksionallıqların ilkin qəbul testlərinin aparılması;
Risklərin müəyyən edilməsi, ölçülməsi və nəzarətin aparılması prosesində iştirak;
İşlərin keyfiyyətinə, zamanına, büdcəsinə nəzarət prosesində iştirak etmək;
Tələblər üzrə prioritetlərin müəyyən edilməsi, “tapşırıqlar hovuzunun” formalaşdırılması, ilkin icra planlarının hazırlanması və milestone-ların müəyyən edilməsi;
Mövcud informasiya sistemlərinə dəstəyin verilməsi, yeni formalaşan tələblərin tətbiqi;
Gündəlik SCRUM görüşlərində iştirak etmək, tapşırıqların müzakirəsi;
Layihəyə dair maraqlı tərəflər ilə görüşlərin təşkili, iş sahəsinin öyrənilməsi və tələblərin dəqiqləşdirilməsi;
Tələblərin analiz edilməsi, optimallaşdırılması, əsas və alternativ yanaşmaların (modellərin) müqayisə edilməsi, maraqlı tərəflərlə ilıə razılaşdırılması;
Layihə ilə əlaqəli mövcud qanunvericiliyə dair sənədlərin analiz edilməsi;
Funksional və qeyri-funksional tələblərin formalaşdırılması, onların prioritetləşdirilməsi və sənədləşdirilməsi;
İstifadəçi hekayələrinin (user stories), qəbul meyarlarının (acceptance criteria) və istifadə ssenarilərinin hazırlanması;
Səhifə eskizlərinin hazırlanması;
Cari və hədəf biznes proseslərin analizi və modelləşdirilməsi (as-is / to-be);
Biznes prosesləri diaqram və sxemlər əsasında vizuallaşdırılması (BPMN əsasında);
Proseslərin optimallaşdırılması üzrə təkliflərin hazırlanması;
Prototiplərin maraqlı tərəflərə təqdim olunması və rəylərin toplanması;
Hazırlanan səhifə və funksionallıqların ilkin qəbul testlərinin aparılması;
Risklərin müəyyən edilməsi, ölçülməsi və nəzarətin aparılması prosesində iştirak;
İşlərin keyfiyyətinə, zamanına, büdcəsinə nəzarət prosesində iştirak etmək;
Tələblər üzrə prioritetlərin müəyyən edilməsi, “tapşırıqlar hovuzunun” formalaşdırılması, ilkin icra planlarının hazırlanması və milestone-ların müəyyən edilməsi;
Mövcud informasiya sistemlərinə dəstəyin verilməsi, yeni formalaşan tələblərin tətbiqi;
Gündəlik SCRUM görüşlərində iştirak etmək, tapşırıqların müzakirəsi;
Tələblər:
Ali təhsil;
Müvafiq sahə üzrə ən azı 6 ay iş təcrübəsi;
Mükəmməl Azərbaycan dili biliyi (ingilis və rus dillərində işgüzar səviyyədə ünsiyyət bacarığı üstünlük təşkil edir);
Yüksək analitik təfəkkür və problem həlletmə bacarığı;
Operativ qərarvermə bacarığı və punktuallıq;
BPMN və UML diaqramları ilə iş təcrübəsi;
Task management alətləri ilə iş təcrübəsi (Azure Boards, Jira və s.);
SCRUM bilikləri və komandada iş təcrübəsi;
MS Office proqramları ilə iş təcrübəsi (irəli səviyyədə Excel biliyi üstünlükdür);
İlkin səviyyə API və SQL bilikləri;
Orta səviyyə UI/UX bilikləri
Müvafiq sahə üzrə ən azı 6 ay iş təcrübəsi;
Mükəmməl Azərbaycan dili biliyi (ingilis və rus dillərində işgüzar səviyyədə ünsiyyət bacarığı üstünlük təşkil edir);
Yüksək analitik təfəkkür və problem həlletmə bacarığı;
Operativ qərarvermə bacarığı və punktuallıq;
BPMN və UML diaqramları ilə iş təcrübəsi;
Task management alətləri ilə iş təcrübəsi (Azure Boards, Jira və s.);
SCRUM bilikləri və komandada iş təcrübəsi;
MS Office proqramları ilə iş təcrübəsi (irəli səviyyədə Excel biliyi üstünlükdür);
İlkin səviyyə API və SQL bilikləri;
Orta səviyyə UI/UX bilikləri
İş şəraiti:
5 günlük iş həftəsi (Bazar ertəsi-Cümə);
Korporativ nömrə ilə təmin olunma;
Əmək haqqı razılaşma ilə;
İş yeri: Baş ofis, Bakı, Üzeyir Hacıbəyli 72.
Müraciət üçün: hr@azerpost.az
Korporativ nömrə ilə təmin olunma;
Əmək haqqı razılaşma ilə;
İş yeri: Baş ofis, Bakı, Üzeyir Hacıbəyli 72.
Müraciət üçün: hr@azerpost.az