Müştəri müraciətlərinin idarə edilməsi şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi
"Azərpoçt" MMC “Müştəri müraciətlərinin idarə edilməsi şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi” üzrə vakansiya elan edir!
Təsvir:
Müştəri şikayətlərini qəbul etmək və qeydiyyata almaq;
Ticketing sistemində bütün məlumatları düzgün və dəqiq şəkildə qeydə almaq;
Şikayətləri aidiyyəti strukturlara yönləndirmək və nəticəsini izləmək;
Müştərilərə vaxtında, etik və aydın cavablar təqdim etmək;
Şikayətləri kateqoriyalaşdırmaq və təhlil etmək;
Şikayətlərin əsas səbəblərini müəyyən edərək rəhbərliyə hesabatlar təqdim etmək;
Müştəri məmnuniyyətini artırmaq üçün operativ və effektiv yanaşma göstərmək;
Aidiyyəti şöbələrlə sıx əməkdaşlıq edərək şikayətlərin həllinə dəstək olmaq;
Periodik olaraq statistik təhlillər və şikayət trendləri üzrə hesabatlar təqdim etmək;
Şirkətin xidmət keyfiyyəti standartlarına uyğun fəaliyyət göstərmək;
Ticketing sistemində bütün məlumatları düzgün və dəqiq şəkildə qeydə almaq;
Şikayətləri aidiyyəti strukturlara yönləndirmək və nəticəsini izləmək;
Müştərilərə vaxtında, etik və aydın cavablar təqdim etmək;
Şikayətləri kateqoriyalaşdırmaq və təhlil etmək;
Şikayətlərin əsas səbəblərini müəyyən edərək rəhbərliyə hesabatlar təqdim etmək;
Müştəri məmnuniyyətini artırmaq üçün operativ və effektiv yanaşma göstərmək;
Aidiyyəti şöbələrlə sıx əməkdaşlıq edərək şikayətlərin həllinə dəstək olmaq;
Periodik olaraq statistik təhlillər və şikayət trendləri üzrə hesabatlar təqdim etmək;
Şirkətin xidmət keyfiyyəti standartlarına uyğun fəaliyyət göstərmək;
Tələblər:
Ali təhsil;
Şikayətlərin idarə olunması, ticketing sistemləri sahəsində azı 1-2 il iş təcrübəsi (şikayətlərin analizi və cavablandırılması üzrə təcrübəyə üstünlük verilir);
CRM sistemləri və ya helpdesk/ticketing sistemləri ilə iş təcrübəsi;
Microsoft Office proqramlarını (Word, Excel, Outlook) yaxşı səviyyədə bilmək;
Azərbaycan və rus dillərində səlis danışıq və yazı qabiliyyəti (İngilis dilini bilmək üstünlükdür);
Yüksək ünsiyyət bacarığı;
Analitik düşüncə;
Sürətli öyrənmə və dəyişikliklərə uyğunlaşma
Diqqətli və sistemli işləmə bacarığı
Müştəri yönümlü düşüncə və problemlərin həllində çeviklik;
Şikayətlərin idarə olunması, ticketing sistemləri sahəsində azı 1-2 il iş təcrübəsi (şikayətlərin analizi və cavablandırılması üzrə təcrübəyə üstünlük verilir);
CRM sistemləri və ya helpdesk/ticketing sistemləri ilə iş təcrübəsi;
Microsoft Office proqramlarını (Word, Excel, Outlook) yaxşı səviyyədə bilmək;
Azərbaycan və rus dillərində səlis danışıq və yazı qabiliyyəti (İngilis dilini bilmək üstünlükdür);
Yüksək ünsiyyət bacarığı;
Analitik düşüncə;
Sürətli öyrənmə və dəyişikliklərə uyğunlaşma
Diqqətli və sistemli işləmə bacarığı
Müştəri yönümlü düşüncə və problemlərin həllində çeviklik;
Vakansiya haqqında:
İş yeri: Bakı şəhəri, Droqal döngəsi, 702-ci məhəllə;
Tam ştat (Bazar ertəsi-Cümə günləri);
Korporativ nömrə ilə təmin olunma;
Əmək haqqı razılaşma ilə.
Müraciət üçün: hr@azerpost.az
Tam ştat (Bazar ertəsi-Cümə günləri);
Korporativ nömrə ilə təmin olunma;
Əmək haqqı razılaşma ilə.
Müraciət üçün: hr@azerpost.az
Müştəri müraciətlərinin idarə edilməsi şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi
"Azərpoçt" MMC “Müştəri müraciətlərinin idarə edilməsi şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi” üzrə vakansiya elan edir!
Təsvir:
Müştəri şikayətlərini qəbul etmək və qeydiyyata almaq;
Ticketing sistemində bütün məlumatları düzgün və dəqiq şəkildə qeydə almaq;
Şikayətləri aidiyyəti strukturlara yönləndirmək və nəticəsini izləmək;
Müştərilərə vaxtında, etik və aydın cavablar təqdim etmək;
Şikayətləri kateqoriyalaşdırmaq və təhlil etmək;
Şikayətlərin əsas səbəblərini müəyyən edərək rəhbərliyə hesabatlar təqdim etmək;
Müştəri məmnuniyyətini artırmaq üçün operativ və effektiv yanaşma göstərmək;
Aidiyyəti şöbələrlə sıx əməkdaşlıq edərək şikayətlərin həllinə dəstək olmaq;
Periodik olaraq statistik təhlillər və şikayət trendləri üzrə hesabatlar təqdim etmək;
Şirkətin xidmət keyfiyyəti standartlarına uyğun fəaliyyət göstərmək;
Ticketing sistemində bütün məlumatları düzgün və dəqiq şəkildə qeydə almaq;
Şikayətləri aidiyyəti strukturlara yönləndirmək və nəticəsini izləmək;
Müştərilərə vaxtında, etik və aydın cavablar təqdim etmək;
Şikayətləri kateqoriyalaşdırmaq və təhlil etmək;
Şikayətlərin əsas səbəblərini müəyyən edərək rəhbərliyə hesabatlar təqdim etmək;
Müştəri məmnuniyyətini artırmaq üçün operativ və effektiv yanaşma göstərmək;
Aidiyyəti şöbələrlə sıx əməkdaşlıq edərək şikayətlərin həllinə dəstək olmaq;
Periodik olaraq statistik təhlillər və şikayət trendləri üzrə hesabatlar təqdim etmək;
Şirkətin xidmət keyfiyyəti standartlarına uyğun fəaliyyət göstərmək;
Tələblər:
Ali təhsil;
Şikayətlərin idarə olunması, ticketing sistemləri sahəsində azı 1-2 il iş təcrübəsi (şikayətlərin analizi və cavablandırılması üzrə təcrübəyə üstünlük verilir);
CRM sistemləri və ya helpdesk/ticketing sistemləri ilə iş təcrübəsi;
Microsoft Office proqramlarını (Word, Excel, Outlook) yaxşı səviyyədə bilmək;
Azərbaycan və rus dillərində səlis danışıq və yazı qabiliyyəti (İngilis dilini bilmək üstünlükdür);
Yüksək ünsiyyət bacarığı;
Analitik düşüncə;
Sürətli öyrənmə və dəyişikliklərə uyğunlaşma
Diqqətli və sistemli işləmə bacarığı
Müştəri yönümlü düşüncə və problemlərin həllində çeviklik;
Şikayətlərin idarə olunması, ticketing sistemləri sahəsində azı 1-2 il iş təcrübəsi (şikayətlərin analizi və cavablandırılması üzrə təcrübəyə üstünlük verilir);
CRM sistemləri və ya helpdesk/ticketing sistemləri ilə iş təcrübəsi;
Microsoft Office proqramlarını (Word, Excel, Outlook) yaxşı səviyyədə bilmək;
Azərbaycan və rus dillərində səlis danışıq və yazı qabiliyyəti (İngilis dilini bilmək üstünlükdür);
Yüksək ünsiyyət bacarığı;
Analitik düşüncə;
Sürətli öyrənmə və dəyişikliklərə uyğunlaşma
Diqqətli və sistemli işləmə bacarığı
Müştəri yönümlü düşüncə və problemlərin həllində çeviklik;
Vakansiya haqqında:
İş yeri: Bakı şəhəri, Droqal döngəsi, 702-ci məhəllə;
Tam ştat (Bazar ertəsi-Cümə günləri);
Korporativ nömrə ilə təmin olunma;
Əmək haqqı razılaşma ilə.
Müraciət üçün: hr@azerpost.az
Tam ştat (Bazar ertəsi-Cümə günləri);
Korporativ nömrə ilə təmin olunma;
Əmək haqqı razılaşma ilə.
Müraciət üçün: hr@azerpost.az